svimmade idag ;s

vid klockan 12 idag gick jag upp och skulle fixa frukost, då stog jag och kollade på pappas mobil och så kände jag att jag började få ont i huvet, och började må illa så tänkte gå och lägga mej igen, men innan jag hann ens vända mej och så svimmade jag och rammlade ihop på golvet, vaknade sen och hörde att hemtelefonen ringede och att pappa svarade, jag öppnade ögonen och märkte att jag låg på golvet i köket, allt kändes som en dröm och jag mindes knappt hur jag kom dit dom första sekundrarna, jag satt mej upp och hade jätte ont i huvudet, det pep högt i mina öron, hjärtat bultade jätte fort och så kallsvettades jag, så ställde jag mej upp, började gå mot mitt rum, men gick tillbaka efter några meter för att jag behövde mobilen, den + pappas mobil låg på golvet så jag måste ha släppt dom, jag tog med mej min, gick igenom pappas rum till mitt rum och la mej i sängen, messade till ottilia och sen somnade jag en kort tid, vaknade av att pappa gick omkring i hans rum, då frågade jag om jag nyss hade gått igenom där för det kändes fortfarande som att det var en dröm, men det hade jag och så berättade jag att jag hade svimmat, han gick och hämtade en macka och ett glas mjölk till mej, jag åt upp det och skrev till becca elle bea eva och carro om vad som hade hänt <3 jag mådde lite illa  helatiden tills klockan var runt halv 3 (: så nu känns det helt okej igen :) har ätit mat och så nu också (: vet fortfarande inte vad det berodde på men jag har inte feber och åt ju mat igår och så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0