hopptävling

gick upp 7 imorse och drog iväg med transporten så att vi kom till tirk vid 10 i 9 (: 

startade som nummer 24 i lätt D, så dt va på 80cm, novelle är ju som han är, han gillar inte precis färger som sticker ut ^^ så han vägrade på ett gult hinder men annars gick dt bra (:

startade som nummer 62 när jag hoppade för laget i lätt C (90), samma bana som på lätt D så det gick bra (: jag kom sjukt mkt fel på vissa hinder men han hoppade dom iaf <3

blev felfri och hoppade omhoppning. Hindren höjdes lite, red in på 1an och 2an som gick bra, men så stannade han på 3an, men dt va bara för att jag blev osäker, tyckte hindret såg så långt ut Xd sen när jag kom på det igen så rev jag en bom, stannade sen på 4an, kom väll för slarvig väg., men han hoppade när jag kom igen på den och hoppade sista också :)

Kom 4a mä laget (: fick en röd fin rosett.. :)är sjukt nöjd iaf, fösta gången jag tävla på 90 cm! :D


Kommentarer
Postat av: Gustav!

Visste du att hindren på omhoppningen låg på 1.05:O vart paff när jag hörde det efter:P

2010-03-29 @ 17:35:12
URL: http://glurken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0