gevfffläh

kom typ nyss hem från gävle, som jag va i med elmer ^^ vi gick lite i affärer, och hon typ glömmde hennes pengar hemma XD ^^ så jaah, hon gick låna lite av mej (: aah, iaf, dagen började medatt jag lovade mej själv att inte försova mej, men lyckades inte hålla det XD så glömde gympakläderna och aah ^^ kom till busshållsplatsen och efter 25 lååånga minuter kommer bussen, det va typ en slang som hade gått sönder så han va typ tvungen att ha bussen av så att den inte skulle bli varm, så dt va lika kallt i som utanför bussen x] efter yttligare typ 20 minuter i bussen kommer mamma och johanna förbi och hämtar upp mej, som annars lämnar av johanna i mehedeby som sen åker tåg till tierp.. :P så kom tåget 15 minuter försent Xd kom till skolan och visste inte vart jag hade lektion, (haha!) virrade runt och kom iaf till lektionen, kom 30 minuter försent! XD så jaah, inte så lyckat (;


har kramp i fingrarna efter att jag skrev, så orkar inte skriva hur mycket pengar jag slösade på en massa grejoor som jag säkert inte änns kmr använda! XD men jag lägger väll upp bilder sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0