resultat

startade som nummer 20 i första klassen (LD) och han vägrade på 2 hinder, den första och den sjätte, men annars gick det bra ^^ sen väntade vi i evigheter för att få starta med laget (LC), så jag sandra gustav och dom dampade runt litee.. Xd startade som nummer 44 av dom typ 53 elr va dt va som va med (: gustav va efter mej så behövde inte va sist från vårat lag (: jag fick igång hans galopp bra men han vägrade på trean, tycker iaf att det va kul och att det gick bra! :) jag vet inte vilken plats laget kom på, men vanessa ramlade tyvärr av, och sandra vägrade ut sej :/ gustav tror jag kom runt med 4 fel? ^^

har inga bilder, för jag orkade inte ta med mej kameran ^^ tror väll att linda lägger ut några på hennes blogg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0