maybe that's what happens when a tornado meets a volcano

jag känner att jag som vanligt inte förstår ett dugg utav vad som händer runt omkring mej just nu, men det är nog inte meningen heller..




första dagen i skolan efter lovet var det idag då, gick faktiskt riktigt bra att gå upp jag blev riktigt stolt över mej själv (a)  skolan va tråkig som vanligt och efter skolan så vart det hoppträning på Novelle i Tierp  det gick ganska bra faktiskt  nu hade jag tänkt att gå och lägga mej, ännu en skoldag imorn  btw, jag kommer nog inte att uppdatera imorgon för jag ska stanna kvar i Tierp och vara mä Andreas, men om jag orkar så kasnke jag lägger upp nått på kvällen (: gonatt

ojojoj nu blev det lite mer btw här (a) jag fick vg+ på mitt muntliga framtränande och mvg- på min So uppsats! Mitt slit visade resultat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0