"det blir ju bättre dä"

Gårdagen blev lite annorlunda ^^ pappa vägrade att hämnta från ön så alla våra planer gick i stöten.., tills Idas mamma sa att hon kunde skjutsa, yeeey ;) så jag Ottilia och Ida åkte till ön och hittade lite nya kompisar ganska snabbt, jag som är så dålig på namn kommer bara ihåg två stycken namn av alla, David och Henrik  tiden rullade på rätt snabbt och Idas mamma skulle komma runt 12, 1 någon gång, men som tur var så kom min älsklings Andreas till ön så jag kunde stanna där med honom och åka med honom sen  träffade Simon som jag har saknat sååååå mycket! blev rikigt glad över att träffa honom! (: aja, natten slutade med att jag, Andreas och alla följde med hem till Matte,
aja, vidare till dagen som har varit, en onsdag om jag inte minns det helt fel ^^ vid 1 tiden åkte Stoffe Persson Matte Adde och jag till stranden och badade, det var riktigt varmt och kändes som att man var utomlands! jag kom hem vid fem tiden, precis när jag kommer in så får jag ett sms utav Joey som frågar om jag vill bada med dom i Untradammen, och det ville jag såklart ^^ badade där tills klockan vart sex och har varit inne och nördat dator sedan dess (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0