finfin natt mä fina lirare

Vid 10 tiden igår började min cykling hemifrån till Hjällsjön, där var först Hanna, Freddie, Maja och Becca, jag fixade en brasa och vi satt och hade det trevligt, lite senare kom Emil, Joey, Mäki, Gren, Juppa, Alex och tre styckna Ryssar som fiskade ^^ men dom sög så dom fick inge fisk x)
Vid 3 tiden kom jag, Hanna, Becca och Maja hem till Freddie med honom och tände på bastun, vi bastade och hade det jätte mysigt! Sov dock inte så väldigt bra, haha ^^ men kommer troligen somna som en stock ikväll ist ;)
Aja, kom hem för typ en halvtimme sen, vart ju typ 2 mil för mej att cykla hem men det kändes faktiskt mycket kortare (Y) Ska göra mat och kolla på film, sen tyränar jag nog lite och så (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0