kom till skolan en och en halv timme för tidigt..

Var ju på rättegång i Uppsala i onsdags och var då också på kvinnojouren. riktigt tråkigt var det (N) kom till Tierp vid fyra tiden och gick hem till min älskling, sov över hos honom och sen på torsdagen, eller ja igår, så hade jag ett hemskt tal i skolan och fick veta att jag fick 42/50 på matteprovet, gick till Andreas sen och vid sju åkte vi hem till mej med min söta mammsi (:
jajja över till idag ^^ åkte till skolan med Rickard idag så blev en liten sovmorgon (Y) om Adde ska köra idag så ska jag till Ottilia, annars ska jag hem till honom och vilket som så ska jag och Ottilia vidare till Linnea senare (: blir fint de (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0