såhär har min dag varit

vaknade i rätt tid idag och han precis med bussen :D riktigt tur man har att den kom lite försent (Y) var i skolan och då kom Joel på besök, lite kul! :)

slutade från skolan klockan 2 och stannade kvar i tierp med joel danne thörn och kristoffer till klockan 3 och då tog jag bussen mot Jimmy :] aja, före jag kom hem till honom så satte jag mej med min undebara kusin Simon på bussen och gick in till MM och köpte 4 kex choklad för 20 kronor (a)

kom hem till söta Jimmy och jag kittlade sönder honom typ helatiden (a) jag är en djävul, you know :D

morgondagens planer lyder att jag ska följa med Ottilia hem efter skolan och vi ska till söderfors sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0