en riktig cp dag

jag och johanna gjorde mat och åt nyss ^^ klyftpotatis paprika och fisk.. inte det godaste men va iaf inte så illa som jag förväntade mej (Y) hihi ;)

skoldagen har varit lite konstigare än vanligt, va mä helena hela dagen och vi va mä björnis danne apiko och robert på lunchen ^^ kastade snö och dampade loss x) kul va det iaf ^^ (Y) aja blev lite missförstånd idag mä, och det känns som att hela 8an på kronan biatchblickar mej ;s aja, jag har inte gjort någonting så jag vet inte vrf :/ men allt ordnar sej väll (Y) :)

nu hade jag tänkt mej att fortsätta på min so uppsats och troligen bli klar med den innan jag ska rida :) dagen blev inte mer intressantare än såhär.. tihi ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0