öh öh öh!

Är sjukt trött men känner att det är dax att vakna till lite nu, får ta en kalldusch eller nått så att jag piggnar till ^^
aja, i Måndags åkte Andreas hem men efter bara en stund så åkte jag till honom (a) vi kollade på en skräckfilm på kvällen och Andreas var rädd som en liten flicka! haha,
jag sov över där tills Tisdag, Ottilia kom och hämta mej på moppen men den gick lite sönder så hennes mamma var tvungen att skjutsa oss till mej.. x) Vi åkte till ön vid 9 tiden och träffade fint folk (: på vår hemfärd så var Hanna försvunnen och det slutade med att vi letade efter henne i flera timmar medans hon fick skjuts av Eken hem.. surt värre, kom hem vid 4 tiden och somnade inte fören typ 5, halv 6.
hur som hellst så är jag hemma själv nu och senare så ska jag och Ottilia åka till Gävle på sommarkväll, känner mej inte direkt så taggad på det just nu, men det ska jag allt ändra på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0