rubrik finns inte..

Kom hem för en liten stund sen, va ju mä Eva igår, vi solade och badade tills klockan närmade sej fyra, då drog vi hem och fixade oss till Sommarkväll ^^ åkte mä fem tåget in och gick lite på stan



köpte en beige skjortan, 2 bandeau-bhar (svart&vit) och ett par trosor

umgicks med lite olika personer på själva sommarkväll, men det slutade i alla fall med att vi tog 11 tåget tillbaka till Eva och kollade på en film, sen sov vi (:




Eva gick upp tidigt och jobbade medans jag sov ^^ sen vid halv tolv gick jag och åt frukost, åkte hem vid halv 1, så, nu ska jag packa en väska åch åka till Ottilia, sen ska vi va med Nermin och Tirvan, sen när Andreas har slutat så ska vi va mä honom   vi får se om jag uppdaterar när jag är hos Ottilia eller hur det blir, jag kommer ju vara hemifrån på äventyr ända tills söndag.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0