Travie McCoy - Need You

Båtvaktandet i fredags var väldigt roligt! Anton, Robin Ottilia och jag kollade på Tratten och Finkel och några andra filmer, mycket mysigt hade vi i lillstugan!   Ottilia och jag åkte hem på morgonen och slaggade i Johannas säng, gick upp på eftermiddagen, åkte till Bäcklösen på kvällen och umgicks med nytt och gammalt folk på Bygdegården  Åkte hem vid 4 tiden på söndagen (:



Igår åkte jag till Andreas mä 5 tåget, men dom renoverade där uppe så jag va mest med hans gulliga lillasyster Felicia ^^



Skulle ta fem i 11 tåget hem igen, kom dit kvart i 11 men tröttnade på att vänta när klockan var ett.. ringde pappa och han kom och hämtade mej, kom hem ganska sent så kände inte för att uppdatera då ^^



Och nu har vi kommit till dagen som var idag, tisdag (: Eva och jag åkte med ett tåget in till Gävle och jag inskaffade ett par nya byxor och fyra tröjor  bilder kommer i ett annat inlägg! men först ska jag fixa mina naglar (;

Imorn ska jag åka till Eva och vi ska ner till stranden och slappa, runt 5 ska vi ta tåget in till Gävle där det är sommarkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0