idag fick man en snyting och nutella i håret..

att du va så snäll och delade med dej utav din nutella, det kunde jag aldrig tro.. hehe, jaa ni kanske undrar vad fröken Louise har gjort, hon har helt enkelt tagit en näve Nutella och kladdade in det i min fejja, fick skit mycket i örat och så fick jag i håret, vädigt generöst måste jag få säga själv

aja, fick också en jävla hård smäll på käften av mister Lolooo idag, tack för den också xd stog vid stationen och petade på hennes axel, ville att hon skulle vända sej om och så skullr jag säga "helloo lolooo" men istället så får man en smäll XD haha, så kan det gå när loloo är i stan, så akta er ;o

Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt .. <3

2011-03-22 @ 16:15:39
URL: http://louisehedqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0