oh yeaah, mamaaaa!

Nu hade jag tänkt att berätta om min helg ^^ i fredags åkte som sagt jag Ottilia och Becca till Gävle, jag köpte bara en tröja, efter det så åkte vi hem till Becca och fixade oss tills vi skulle till Anton och grilla  kom till honom klockan 6 och Simon Sundbom var grillmästaren  kycklingen vi åt smakade riktigt bra må jag säga!  senare gick gänget ner till majkasen och hade det skojj  när klockan var runt halv ekva så ringde Simon (min kusin) och sa att vi skulle åka till Tierp, sagt och gjort så tog vi halv tolv bussen in till Tierp och var där med en massa folk, sedan följde vi med Daniel och Kim Eriksson hem och sov där (:

På söndagen var jag då en aning trött, vid tolv tiden gick jag från Danne till Andreas och hade det gött, kommer inte riktigt ihåg när jag åkte hem, men hem kom jag i alla fall (:

Gick hem till Andreas efter skolan idag och var där tills klockan åtta, nu ska jag ta mej nått att äta så vi höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0