vill du ligga med mej då?

Eric Amarillo - Om sanningen ska fram


Nu har jag äntligen skrivit klart min Regerings uppsats!  riktigt skönt att ha det gjort nu! :) ska börja på min slöjd uppsats nu ^^ men har precis ingen aning om vad jag ska skriva om.. haha  efter det så cyklar jag nog lite på träningscykeln och sen ska jag käka

aja, tänkte berätta mina planer för dagarna framöver nu ^^ imorgon ska jag vara hemma och bara göra tråkiga saker, och då menar jag att jag ska städa, rida och kanske träna om jag orkar (a)

på fredag åker alla 9or till Stockholm och vara i riksdagshuset, efter vi har gjort det så ska jag stanna kvar där ett tag med Ottilia och Caroline (: ska sova över hos Ottilia och på lördagen ska hon tävla på Tirk, jag ska vara funktionär då ^^ mot kvällen kommer jag att åka hem till Becca och sova där och vi kommer att åka till Uppsala på "singelpary", kommer säkert bli skojjsigt värre ^^

På måndagen har jag ju studiedag och då kommer jag att åka hem till Andreas och sleepa över där tills Tisdag, så får jag lite sovmorgon! (a) mammsi och pappsi kommer hem på tisdagskvällen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0