you shoot me down but i woun't fall

Tack vare att våran tyskalärare Pia är så seg i skallen och inte kommer ihåg hur långa lektionerna ska vara fick vi sluta ett istället för tjugo över (Y)
hade utvecklingssamtal halv fem så jag satt och skrev mitt svenskatal och nördade lite andra saker i 3 och en halv timme, var fett trött när samtalet började,
och bara för att jag förklarade vad jag tyckte om alla lärare och han ville "reda ut det" så tog det en timme istället för 30 minuter! åå jag dog!


nu har jag skrivit om "Straffspark" som skulle vart klart för över en miljon år sedan.. men bättre seent än aldrig right? ;) ska ta mej ett skönt varmt bad för att mjuka upp min rygg som är stel som en planka ;o hah, är helt slut i bäde kroppen och skallen så ska nog kolla på en film och gå och sova sen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0