you're the one that i dream about all day

Åkte till Uppsala med Ottilia och Sofie i Fredags, Andreas tjata på mej att jag skulle komma dit och sova så det blev så, dock så sov han redan när jag kom och va inte så snäll när jag väckte honom.
På lördagen fick jag ett armband som Adde köpt från båten, så då blev jag lite gladare på honom, haha ^^ vi åkte hem till mej och hjälpte till att kratta lite ute, sen kollade vi på film och hade det mysigt, tog vi ett ridpass på Novelle på söndagen och sov kvar här tills igår, blev skola och sen följde jag med honom hem istället, vi bakade pepparkakor mä Felicia och hade det skojj ^^
Va sjukt jävla trött i skolan idag så det kändes som att jag skulle somna (N) och är inte precis piggare nu.. måste plugga psykologi nu och sen kommer jag säkert somna x)

Rihanna - You Da One

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0