haft en underbar helg mä min underbara pojkvän

I torsdags var jag till Stockholm med skolan, det sög (N) följde mä Ottilia hem efter det och på kvällen kom Danne ett tag och hade de allmänt trevligt mä oss (:
På fredagen åkte jag och Ottilia till Uppsala och shoppade slut på studiebidraget! det behövdes (Y) haha, så nu har jag några nyheter i garderoben, vilket gillas hårt! på kvällen övergav jag Ottilia hos Carro och åkte mä älsklingen min hem till Västland, kortfattat så va de en helt okej kväll (Y) kom tillslut hem till Adde mä honom och sov gott
På lördagen blev det Tierps arena mä älsklingen min, och idag var vi och kollade på fotboll, haft de lagom mysigt (Y) 
åkte hem med fem tåget och vart hemma sen dess,
imorn blir det skola och sen ska jag till Adde (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0