kvällsmys i sängen med min näst sötaste pojke

blev lite cykling och magövningar idag, kändes bra (Y) borde göras oftare! är i alla fall nyduschad nu och har två stora flätor i håret så att det ska bli riktigt lockiggt imorgon ^^ hoppas att det ser okej ut, annars får jag väl platta allt.. hah, ska lägga mej i sängen och ha en date med min gulligaste kissekatt, kanske spela lite wordfeud, sen sova

imorn ska jag hem till min allra sötaste älskling och mysa satan, så hör väl av mej på torsdag eller nått (:
and btw så ska ju jag och Ottilia på halloweenmaskerad-skit i tierp på fredag, vi ska va sexy bitches och äga dansgolvet, eller nått liknande? haha ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0