varför måste jag alltid ta upp det negativa när det finns så mycket positivt?

Har ju prov i Företagsekonomi imorgon, vet inte riktigt om jag orkar läsa.. men antar att jag måste för att ett E, vilket jag vill såklart! så, får väl försöka ta tag i det innan jag lägger mej,
imorn blir det halloweenfest med Ottilia, Rickard och Joel i tierp och jag vet inte riktigt vad det jag ska ha på mej föreställer.. är i alla fall inte vardagliga jag så blir bra vilket fall som hellst ^^ kommer säkert upp nån finfin bild nån dag ^^ aja, ska sova hos Adde efter det och på lördag ska vi till Beccabus och fira henne på 17-årsdagen (:
btw, limmet sög så tog tejp, haha och btw igen, syster min är nu mera brunett igen *tummen upp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0