för du vet att jag kan aldrig ge dej det som du vill åt

jag hatar verkligen att skriva rubriker, så blev en mening från en låt jag precis hörde,
hur som helst testade om jag fortfarande kunde göra handvolt igår och höll på som satan så nu har jag träningsvärk i jättemånga småmuskler i ryggen och i benen, haha x) jag och Andreas hade tänkt rida igår med det var så satans kallt och mörkt när vi kom hem så vi sket i de, jag har istället bestämt att jag ska rida imorgon och kanske till och med hoppa nått skutt för att känna hur Novelle är nu efter han vart skadad,
här kom dagens och en liten bild på Stoffes lilla bil som precis kommit upp ur diket, haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0