Dag 2: En bild på en person som vet mest om dig och en kort beskrivning

Ottilia Söderström, min bästa vän som jag "känt" sen jag var liten, alltså har vetat vem hon varit eftersom hennes mamma var min ridskolelärare och hennes pappa var kompis med min pappa, när jag började på Aspen så hade vi tyska tillsammans och det blev så att Carro och jag alltid satt med henne och vi började bli vänner på riktigt :) vi var några enstaka gånger men det var på midsommaren år 2010 brakade det loss ordentligt, vi var nästan varje dag på resten utav sommarlovet och hade hur kul som hellst! Vi har gått igenom väldigt många olika saker, vissa helt galna, haha ^^

Kommentarer
Postat av: Ulla

Puss på dig min bästaste ;* <3

2012-01-12 @ 18:34:05
URL: http://ottiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0