i'm gonna marry the night..

varit med min käraste pojkvän de senaste dagarna, därav lite sämre updates, haft det hir mysigt som helst, gick ut på promenad till Untradammen osv (: anyway så ska jag försöka skriva klart min Svenska argumentationsak och ta en riktigt skön dusch ^^ imorn blir det tandläkaren för min del, fett längesen jag var där så ganska skönt att åka dit ändå, ska till Anreas sen och mysa lite :)
tycker verkligen att det är dåligt med kommentarer på min blogg, vilket är riktigt jävla tråkigt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommenterar juuuuuu:DDDD

2012-01-26 @ 19:24:52
Postat av: jossan

sv: hah x)

2012-01-27 @ 09:20:48
URL: http://jossanjao.blogg.se/
Postat av: Anonym

porr

2012-01-27 @ 10:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0