och mina grabbar skriker sho när jag glider.

lördagen blev trevlig, kvällen/natten slutade med att jag och Johanna satt hemma hos henne för att vänta på min buss som kom 3, eller ja 4 eftersom man ställer om klockan.. haha, höll på att somna på bussen flera gånger men höll mej vaken hela vägen hem till Andreas där en mjuk skön säng bara väntade på mej (Y) igår fixade pappa och adde nån båtmotor som adde hade och sen vart de en liten fisketur och korvgrillning :) han åkte till skolan för ett tag sen och vi kommer väl ses imorgon eller nått antar jag
a juste, jag vrickade foten i lördags.. jag är ju så duktig! hae fett jävla ont igår men nu har det mesta gått över (Y) om nån vill veta hur det gick till så var det så att Johanna Ottilia och jag skulle ut på veranda saken för att e va så varmt inne, och eftersom de va en stol ivägen så skuttade jag över den, men tänkte inte på att det skulle finnas ett trappsteg så hamnade med halva högerfoten på den och vipps, tur att man hade lite sprit i kroppen annars skulle jag väl ha avlidit, det gjorde så himla ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0