you didn't have to cut me off, make out like it never happened, and that we were nothing, and I don't even need your love, but you treat me like a stranger, nd that feels so rough

var och träffade min käraste Eva ett tag idag, känns riktigt kul att träffa henne! :) får hoppas att vi ses mer och mer nu så att vi kan få en lika stark vänskap som vi hade förut, jag saknar verkligen den tiden må jag säga!
men nu är jag i alla fall hemma och ska städa undan lite i rummet och plocka ner alla tvättade kläder jag jag inte orkat på ett tag nu.. det är typ en halv meter hög hög med kläder här hahaha, (kan man säga så??)
sen ska jag försöka göra läxor och plugga lite, men det brukar ju inte precis bli av så ofta.. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0