uppsala

kom till skolan klockan 8 med vanliga bussen, och vissa visste inte att "hallen" började 9, som jag x) men iallafall så gick jag till stations kiosken när klockan var 20 i 9 och där väntade helena och aron :) vi tog tåget 5 över 9 och kom fram till uppsala ungefär kvart i eller nått sånt ^^ kollade runt och helena hittade en mysdress på new yorker ^^ sen tog det 100 miljarder år för oss att bestämma vart och vad vi skulle äta x) men jag och aron köpte en varsin macka på hemköp och en äppeljuice, och helena köpte nå nudlar och kycklig ^^ hihi, efter 100 år till så hittade jag en julklapp till kevin (: hoppas han blir glad annars jävlar! >:D (a) sen så hittade jag ett par lacoste skor som jag köpte (Y) lägger upp bild sen nån dag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0