jag är fångad av en stormvind

kom nyss hem från Tierp, jag hade som sagt Kemi prov idag och muntliga i matte efter skolan, gick ganska bra i båda men jag kommer troligen inte få mvg i kemi..  Följde mä Ottilia hem och sen drog vi till Tirk på us-möte, vi kom fram till att Ottilia och jag ska ha Äggjakt och ryktkupp  

Planerna för imorn är att gå i skolan då, och sen dra hem och fixa allt i stallet, sen drar jag till Söderfors och är på gårn mä Helena, följer mä henne hem och sover där  på lördag ska vi åka till Karlholm och ha det kul sen så på söndag så ska jag troligen kolla på en fotbollsmatch, haha, lite underligt med tanke på att jag hatar fotboll

nu blev det väldigt mycket tråkig text men aja, nu ska jag äta och duscha, hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0