your fuckin' perfect

sitter nu och tjockar i mej utav godiset jag fick utav mamma imorse (a) hello kitty godis ofc  förutom det så fick jag kläder och pengar och hårfärg, eller jaa slingor  

höll på att missa bussen idag igen haha, jag är väligt rutinerad på att springa till bussen nu har jag märkt!  hade tyska prov idag och jag hade inte pluggat ett skit till det men tror det gick bra i alla fall!   hihi, nu ska jag skriva klart mina uppsater och skicka iväg dom till Lena, det är sista dagen idag så nu kan jag inte skjuta upp det nått mer, som jag nog har gjort nu i några veckor (a) haha, btw, på idrotten hade vi fysikteststationer och det va fett jobbigt, gjorde bättre ifrån mej än vad jag trodde att jag skulle göra  och när vi skulle springa så sprang jag bäst utav dom som sprang  gud va bra jag är! (a) men med tanke på att de bästa inte var med idag så ska jag inte va så mallig, haha!

imorn ska jag troligtvis va i tierp och va mä Nermin ^^ vi får väll se vad vi hittar på (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0