måste slavar för att överleva, haha

Eftersom att jag beställde Converse så har jag inga pengar kvar, ( vilket suger!) kommer ju inte få bidraget fören sista September.. (vilket suger ännu mer!) :/ så, jag ska ner till farfar medans han är och spelar golv, ska då städa lite medans han är borta och sen får jag lite klirr i kassan så att jag överlever ett litet tag till (Y) ^^ om jag hinner så ska jag rida lite också :) btw, min rygg är bra nu, och jag kan prata (Y) men hostar (N)
glömde att uppdatera igår, men jag gick i alla fall i skolan och efter de åkte jag och Carro med tre bussen till Söderfors och knäppte kort på en massa företag som vi ska använda sen i skolan, Adde tog fyra bussen och åkte med mej hem, vi gjorde inte speciellt mycket, kollade lite på The Back-up Plan, men orkade inte kolla klart, så det får vi göra nån annan dag :) har inte några planer för imorgon vad jag vet, men på fredag följer Andreas med mej hem och på lördag åker vi till Furuvik, hah ^^ väldigt längesen man vaar där! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0