hästen min får inte ridas på ett långt tag.. :(

riktigt dålig uppdatering har det varit här (N) men kanske beror på att jag inte varit hemma så mycket.
sov hos Andreas från Torsdag till Fredag och på Fredagen åkte jag, Ottilia och Carro till Uppsala för att handla lite julklappar ^^ så nu behöver jag inte tänka på sånt längre (Y)
var meningen att jag skulle komma till Andreas efter det men blev inte riktigt som jag tänkt.., istället kom han till Ottilia halv två på natten med cykeln för att hämnta mej, haha, inte bara lite galen pojken min är.. blev inte mycket till sömn för mej eftersom Andreas och Tobbe snarkade hur högt som helst och sista gången jag kollade hur mycket klockan var så var den kvart över tre (N)
vid tolv tiden på Lördagen åkte Adde, jag och Stoffe till Gränby för att dom skulle leta julklappar, sen på kvällen åkte vi två vidare hem till mej och har varit här och mysit ända tills idag (Y)
Pållens hov är riktigt dålig så nu får vi hoppas på att han blir bra snabbt, bra att dethär händer precis när jag börja tycka det är roligt att rida igen.. kommer inte få rida älsklingen på jätte länge :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0