*plaskplask*

Eftersom pappa skulle till sjukhuset och ta en massa prover idag så kom man till skolan klockan 9, och jag börjar halv elva .__. är hur trött som helst och vill bara hem och sova! :/
i Fredags blev det inge Linnea för min del, åkte till Andreas och umgicks med några sköna istället, känner dock att jag ångrar att jag inte följde med, men gjort är gjort x)
tog det bara lugnt på Lördagen och på kvällen var vi med Jonathan och Fanny, fixade högtalare och åkte lite 240 (Y)
och igår åkte jag och Andreas hem till mej vid 3 tiden, vi försökt göra kola med det blev inte precis så bra, blev som kolasås (N) sen sov vi kvar hos mej tills idag,

Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se och delta i adventstävlingarna som just nu pågår på Miss Alicias Facebooksida: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia

2011-12-12 @ 12:59:24
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0