☻Dag 6 – Min dag

Min dag har varit ganska lik alla mina andra dagar, på morgonen ringde klockan 20 i 6 och så somnade jag om och vaknade igen halv 7, då gick jag upp, skyndade mej och struntade i frukosten ^^ gick ut 7 och så kom bussen 10 över 7 :) i skolan så va alla lektioner som vanligt förutom matten, då kom min syster och hennes lärare och snackade om NV på högbergsskolan.. inte så intressant för mej pg a att jag inte sak gå där ^^ förutom det så har jag typ drygat runt lite med helena som vanligt (;

slutade skolan 2 och gick till stationen, satte mej vid pontus på bussen så satt johanna och simon framför och pratade lite strunt (Y) :D kom hem 3 och nu sitter jag och lyssnar på musik :) ska äta nått, gå ut och ge hästarna hö och sen plugga för fullt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0