snälla lilla gubben, GE DEJ förfan

en viss liten person säger att jag är en player, hora, lögnare, fitta, gangster, pucko och skabb..?

player är jag inte, vart är min nya kille? hora? nej inte precis jag knullar inte runt? och de andra fem är också falska "rykten" .__. så hur orkar du?


och självklart så är jag ju ingenting utav det som står ovanför, så snälla sluta bry dej om mitt liv och bara för att du "inte känner mej längre" så behöver du inte säga en massa skit till mej.. orkar inte med att bråka längre. sköt ditt lilla liv så sköter jag mitt (Y)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra sagt där! <3

2011-01-24 @ 21:18:47
Postat av: RebeccaPersson

pinsamt att du ska behöva försvara dig mot såånt skit som inte är sant, och när alla andra vet att du har rätt, pinsamt för "denna person" som skapar allt skitsnack. you rock babe <3

2011-01-24 @ 22:20:02
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/
Postat av: Per Johansson

Wooohooo! x) vem skrev de om dig?:@<3

2011-01-24 @ 22:24:02
Postat av: Per Johansson

Wooohooo! x) vem skrev de om dig?:@<3

2011-01-24 @ 22:26:58
Postat av: ..

man fattar väl att de är kevin hon menar? dx

2011-01-25 @ 13:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0