it's all i need






I förrgår, alltså när pappa hade födelsedag, så åkte jag till Andreas klockan 5 (: vi umgicks mä Stoffe, Jönsson och sånt folk  va hos Jonas och gjorde lite allt möjligt ^^

Fick skjuts till Ottilia och Ida som var i Arvidsbo vid 12, åt frukost mä dom där och fixade oss till att vi skulle till Mehede och äta på pizzan, åkte med fem tåget, men den var stängd så vi fick ingen mat, hehe.. roade oss själva en bra stund ^^ sen drog vi oss vidare mot Sebastian och var där hela kvällen, natten slutade i både skratt och tårar, sov hos Lindahl sen (Y)

drof till pizzan imorse och grabbarna åt pizza medans jag ida och ottilia tog sallader :) gick vidare hem till Olsson sen kom pappa och hämtade mej, nu sitter jag här hemma, ska ta en lång dusch och sen kanske jag kollar på en film (: bara ta det lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0