bad update, realy bad

I söndags tävlade jag i Bälinge på Novelle, lc (90cm) och lc+5 (95cm), i första klassen så gick det bra tills sjunde hindret, där stannade han och jag som inte va berädd på det ramlade helt enkelt av, men gjorde inte illa mej  i andra klassen så spöregnade det, han vägrade på första hindret en gång och sen två gånger på tredje hindret, alltså en uteslutning.. men aja, kan inte gå bra varje gång så.. ^^

På måndagen åkte jag hem till Ottilia, vi åkte in till tierps sjukhus och kollade upp hennes knä, Juppe Pontus och Orre kom och vi umgicks med dom och lite andra, innan vi tog bussen hem till henne igen så va vi mä Andreas och Matte en snabbis 

på tisdagen åkte vi till hennes mamma i Arvidsbo och sen var vi mä Ludvig och Tirvan, de skulle lana men det blev film och sen sov vi i några timmmar ^^ åkte hem på eftermidagen, gick och la mej i sängen och kollade på en skitdålig film och sen vanlig tv tills typ 1, sen somnade jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0