min dag

somnade om imorse så jag hade bara 30 minuter på mej, jag gick ju och la mej med blött hår så hela mitt hår va helt vågigt och asfult :s jag gräppade platt-tången och plattade snabbt igenom mitt hår, jag drog i mej 3 digestive och en annan kaka till frukost, slängde på mej kläder och lite smink, sen bar det iväg till bussen (Y)

skolan gick faktiskt ganska snabbt och jag gjorde inte så speciellt mycket, hehe :) efter musiken så slutade vi och då drog jag till station mä min syster, åkte buss till söderfors och tog taxin hem, så nu sitter jag här och  har det tröök.. hehe :)

ska putsa på Novelles träns och sadel snart, för imorn bär det iväg till Älvkarleby och hoppa! :D hoppas han har lite fart i sej bara (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0