missade bussen och tåget.. lyckat

idag kunde jag gått upp så att jag skulle hunnit med bussen, men jag tänkte bara  minuter till" ända till det var försent.. hihi (a) mamma har ju kommit hem från stockholm så hon skjutsade mej till tåget som precis åker iväg när vi kommer dit.. så då satt jag ute från tio i 8 till tjugo över så det andra tåget kom, även fast det var sol så var det väldigt kallt.. jag överlevde i alla fall! :)

skolan va väldigt seg idag och det hände inte så mycket, pannkakor till lunch och det va faktiskt gott (Y) aja, sitter nu och lyssnar på musik, har so prov imorn så jag måste börja plugga nu, någonting som jag borde gjort för länge sen men jag hat liksom ingen ork till någonting alls längre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0