sweet as hell



min misses favoritplats.. han hårar mer min säng som fan (N) men har för stort hjärta för att putta ner honom när han ligger där och bara myser hela dagen ut.. (a) :o han är ju ba för söt! :]

tänkte berätta vad jag ska ha för mej imorgon :) för jag kommer troligen inte uppdatera då ^^ jag och Ottilia ska åka till gävla ciity och va mä Kristian och nån Wille eller va han nu hette, vet nämnligen inte vem han är fullt ut, hehe :) vi ska gå på stan lite och jag kommer säkert köpa nått helt onödigt som vanligt (N) haha.. aja om vi inte stannar där allt för länge så åker vi nog till gårn också :)

Kommentarer
Postat av: IssaTrönnblom

Hejsan!

Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna ett valfritt smycke. Om du vill vara med och delta kan du gå in på den här länken http://tronnblom.blogg.se/2011/march/vinn-valfritt-smycke.html . Om du inte gillar sånna här kommentarer så är det bara att ta bort det och låtsas som ingenting. Ha en bra dag :)<3

2011-03-31 @ 21:10:26
URL: http://tronnblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är sexyyy biatch ;)<3

2011-04-01 @ 17:14:56
Postat av: Anonym

pröva håll dig till en kille . äckligt .

2011-04-02 @ 12:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0