bröd med korv? korv med bröd?

Pappa väckte mej imorse och gjorde så att jag inte missade bussen, jag har varit riktigt trött hela dagen och har inte fått så väldigt mycket gjort.. x) Becca skulle ju följt mä mej hem idag men hon va sjuk idag så hon stannade hemma

jag kommer inte ihåg om jag har sagt dethär eller inte men mamma och pappa åker till Spanien ungefär 3 på söndagmorgonen, eller om man kanske säger natten då.. ^^ Dom kommer att vara borta i 9 dagar och kommer då hem den 17de som är en tisdag, vi får se om jag ens kommer till skolan medans dom är borta, för jag och att gå upp i tid går inte ihop..  men det visste nog redan de flesta.. haha ^^


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-05-04 @ 20:58:48
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0