då var man hemma igen då :)

I lördagskväll åkte jag ju till Becca, när jag kom dit så var Erik där också ^^ efter en stund så ville Pontus Orre och några att vi skulle ut så då gjorde vi det  vi åkte till Hjällsjön eller vad det nu hette och var där en bra stund ^^ när Pontus och jag var påväg tillbaka på hans moppe så gick typ kedjan av..  så vi fick gå tillbaka, men det gick ganska snabbt ändå och båda överlevde ju.. ^^ När vi väll kom tillbaka till Becca så kollade vi på film, och med "vi" så menar jag Emil Becca Orre jag och Pontus, grabbsN drog på natten och Becca och jag la oss och sov

På söndagen vaknade jag 12 och lät Becca sova till klockan 1 innan jag väckte henne, det blev spagetti och köttfärs till frukost och en supersmarrig kladdkaka som vi gjorde till lunch (a) MYCKET nyttigt må jag säga!   Vi gick hem till Pontus vid 6 tiden och sen tog vi halv 8 bussen hem till Andreas (: där va vi mä lite folk och hade det skojj ^^ jag Becca och Eken som över där

igår då, som va en måndag, åkte Becca hem på eftermiddagen och jag stannade kvar hos Adde och sov där tills idag (: dock så kom jag inte upp på morgonen och missade två lektioner.. men som tur så gjorde vi knappt någonting på dom! ^^ btw så fick jag veta att jag fick mvg på matten! asså nationella (; AWESOME

ikväll kommer mamma och pappa hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0