jag tror mitt hjärta blöder

Sitter och knarkar Veronica låtar (a) någonting som jag och Ottilia också har gjort ^^

Vi hann i alla fall med 5 tåget till Gävle igår!  Vi umgicks med Jim Niclas Rasmus och Jonna, niceigt värre må jag säga! (: Ottilia och jag solade sen så åt jag Rasmus och Niclas på donken, vi drog och bowlade jag jag kom tvåa! sen gick vi runt vid crusingen  Klockan 11 träffade hoppade jag och Ottilia in i Cristoffers bil och åkte runt på crusing med honom Andreas och Tobias, fett mä kul  Kom hem runt halv 4 på morgonen,

Vi gick upp vid 12 tiden idag och åkte till stallet och fixade tills eftermiddagen, då cyklade vi ner till Tierp arenan och satte oss och fika, haha! sen cyklade vi hem ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0