älskade lov (Y)

I fredags gick det inte så bra på provet.. blev rätt så dragen på halloweenfesten och åkte hem rätt så tidigt, haha ^^
mådde skit ända tills lördagskvällen, medans Adde åkte till Månkarbo stannade jag kvar mä hans mamma, pappa och bror och kollade på filmer, va rätt mysigt (Y)
Adde missade sista bussen så jag gick och la mej, somna vid 2 och han fick skjust hem av Linus lite senare in på natten,
och idag så åkte jag och älsklingen min till badet med Linn och Stoffe och badade för fullt tror vi var där från tolv till tre (: de va faktiskt riktigt kul ^^ åt supergod mat hemma hos älskling och sen gick vi över till Stoffe och kollade på Sunes jul ^^ haha, mamma kom vid sju och nu är jag hemma
snodde bilden av Jossa,

Kommentarer
Postat av: Jossa

man får sno bilder när man är snygg vetu ;)

2011-10-31 @ 18:37:53
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0