älsklingen min ramla ihop.. stackarn

Jag var ju ute och red på Novelle, red i ridhuset i kanske 30 min, sen tog jag en liten runda i skogen, det gick fint
på hemvägen måste han fått något slags kolikanfall för han la sej ner och försökte rulla, så jag hoppade av och slet upp honom, gick så fort jag kunde hem och slet av sadeln, gick ut i hagen och tog av tyglarna och han bara la sej ner först.. sen började han rulla och rulla och rulla, och tillslut reste han sej upp och såg pigg ut igen (Y) tog kanske 20 minuter, inte det roligaste precis :/

Kommentarer
Postat av: Björn ErkeE Eriksson

Synd om din häst. Men det va inte kolik, inte som jag ser det när du skrev det. Jag har haft häst sen jag va 3-4 år, så det är ingen fara med din häst. Min sista häst jag hade har gått bort han hette King Raffael. Min häst va ett Gottlandsruss.



// ErkeE



Ps. Kolla på min Blogg. Har min blogg på natt stad. Man kan tjäna pengar där, för varje sidvisning, annonsering eller värvning av en ny bloggare...



:) :) :) :) <3

2011-09-24 @ 21:29:52
URL: http://www.nattstad.se/ErkeE%20Bloggen
Postat av: ErkeE Bloggen

Oki min låg på marken som din gjorde. Men han hade också sånt som vi trodde va ett kolikanfall men det va inte det. Men din kan kanske ha haft det då. Men min häst vart av med sina ben. En annan häst sparkade av de i Tierps stall :''''''(. Saknar my king



Vart arg då på de som jobba där som inte kolla till hästen som sparka min. Snyyyyyyfffffft :''''''''(

2011-09-25 @ 15:40:42
URL: http://www.nattstad.se/ErkeE%20Bloggen
Postat av: ErkeE Bloggen

Din häst va fin :)

2011-09-25 @ 15:41:49
URL: http://www.nattstad.se/ErkeE%20Bloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0