nu blir de ut på promenad med asta

Jaa, här har det varit dålig uppdatering ser jag (N) men de ska jag bättra mej på (:
jajja. i Fredags var jag och Ottilia på fjortisinspark, haha, va lite allmänt crazy och garva sönder åt två tjockisar, fint de! ;)
sov över hos Ottilia och dagen efter kom pappa vid halv 10 och hämtade hem mej och älsklingen min, mot kvällen åkte vi rakt ut i skogen i älvkarleby till skidklubben och va på förlovningsfest, blev lite crazy, hade lite kul, hände lite skit, men kom i alla fall helskinnade hem tillslut (Y)
adde åkte hem för en stund sen, (N) känner mej nu som en foreveralone-människa, haha, aja nu har jag blivit tvingad att gå ut med Asta så bara att lyda då, även fast man knappt orkar står upp.. haha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0