här har det inte hänt mycket ser jag!

ojojoj, nu är det bra dax att blogga!
i helgen som var hjälpte jag mamma att värma upp Novelle när hon skulle rida upp dressyrprogram och så träningstävlade vi dagen efter, gick fan riktigt hyggligt för min del! :D vart riktigt nöjd!
i Tisdags började ju skolan igen och gud vad trött jag är nu efter bara tre dagar (n) aja, igår var jag Adde Linn och Stoffe och simmade på Aspenbadet, vi höll igång rätt så länge och sen sov jag kvar hos min lilla Andreas :)
vart tandläkaren klockan 8 imorse, har ju som jag sagt förut knäppningar i högra käken, så fick en slags träning för att de ska gå över nu (Y)
Nu ska jag göra lite käkövningar och klura ut vad jag kommer få på min födelsedag på lördag (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0