Been going out my mind, I gotta bring you back to life, you and your heart, you and your heavy heart

Kändes inte så lyckat att vakna bakis på nyårsafton, men det gick ju det å! Linn, jag och Stoffe drog till Niklas vid sex tiden, åt lite mat och hade det trevligt (: Adde kom vid elva och jajja jag skiter i detaljerna, kan bara säga att mitt nyår blev lyckat haha, kunde dock ha druckit lite mindre ^^ älskling och jag kom till sängs vid tre och sov som två stockar, gårdagen blev en slappisdag och vi gjorde inte så mycket (:
älskling jobbar ju idag, så mamma kom vid 12 och hämtade hem mej, så här sitter jag i mitt rum och saknar min älskade pojkvän och lyssnar på superhärlig lugn musik med regn utanför fönstret,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0