SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Från: Jajaja! (Jens)
Skillet eller Skrillex?
svar: Båda är bra men jag måste säga Skrillex! ;)

Godis lr chips?
svar: Beror på vad man är sugen på men godis väljer jag nog oftast! :)

Coca cola lr pepsi?
svar: Ingen utav dom, jag dricker Redbull och vodka! (haha)

Vad lyssnar du på för musik?
svar: All slags musik, reggae, hiphop, pop.. you name it! Dock INTE dansbandsmusik..!

När blev du av me oskulden?
svar: När jag var 15 och hade mitt första seriösa förhållande. :)

Hur många har du haft sex med?
svar: Antar du menar hur många jag legat med (sex är ju mycket olika saker), och då är det två stycken.

Hur lång e du?
svar: Senast jag mätte mej så var jag 170. :)

Hur ofta festar du?
svar: Olika faktiskt, men tror det brukar bli minst två gånger i månaden. ^^

Från: Anonym
Har du haft analsex?
svar: Ja.

Favorit ställning?  
svar: Finns många bra, men om jag tänker efter så jag gillar speciellt skeden. :)

Har du någon gång rökt på eller testat andra narkotika klassade droger?
svar: Nej, det har jag inte.

Från: Johanna
Om du skulle flytta utomlands, vilket land skulle du välja då?
svar: Grekland, men kan inte riktigt säga varför, hehe.

Snyggaste kändisen som du vet?
svar: Helt klart Alex Pettyfer! ;)

Favoritfärg?
svar: Gillar alla färger men om jag måste välja så säger jag blå :)

Något roligt som du ska göra i sommar? :)
svar: Jadu om jag bara visste det.. Jag hänger på vad som än dyker upp! ;D

Från: Stinaaaaa
Vem förlorade du din oskuld med?
svar: Killen jag hade innan Andreas, han hette Kevin.

Hur ser du dig själv som person?
svar: Jag ser mej som en glad och galen tjej med väldigt kort stubin (vilket inte alls är bra). Ibland kan jag bli sur över väldigt fjantiga småsaker men det går oftast jättesnabbt över eftersom jag inte vill ha nått bråk. Annars är jag väl en helt vanlig tjej antar jag? ^^

Vad hade du för första tankar om mig ? :)
svar: Att du var en väldigt väldigt blyg och tyst tjej! Haha. ;)

Från: ULLA (Ottilia)
Berätta om din snuskigaste dröm, och med vem! 
Svar: Det har ju hänt några gånger att man drömt om att Andreas och jag knullat hardcore.., förutom de så har det faktiskt bara varit nån random kille som inte finns på riktigt bara och det har ju varit så längesen så det minns jag ju knappt. Hahaha! (bättre svar får du inte+vilken fråga!)

Favvo sexställningen?
svar: Som jag skrev där uppe, så väljer jag skeden. ^^

Vad vill du bli när du blir "stor"?
svar: När jag var liten ville jag mest av allt bli ridlärare eftersom min ridlärare Natta var typ min idol. (hehe..) Men nu vet jag faktiskt inte vad jag vill, antagligen få nått lätt och roligt jobb bara så man överlever. :)

Vill du bli modell?
svar: Skulle nog inte palla vara "riktig" modell men jag skulle helt klart vilja prova att bli fotad och allt sånt. Det har jag viljat prova länge! (Vem har inte det liksom?)

Vart vill du bo?
svar: Jag skulle vilja bo i Tierp eftersom det är här jag har min familj och mina vänner. Skulle helst vilja bo en liten bit utanför så att folk inte bara kan titta ut genom fönstret och se precis allt man gör om dagarna. :)

Vem är jag för dig?
svar: Du är min underbarste bästis som jag alltid kan räkna med! <3

Ska vi göra den här sommaren till den bästa ever? ;D
svar: Helt klart, vi måste fan se till och röjja sönder!! Och det nu! :o

Från: Idaaa
Hur ser du på framtiden?
svar: Jag har inte så stora planer för framtiden, men det jag hoppas mest är att Andreas och jag håller ihop livet ut och blir lyckliga tillsammans! :)
 
Vilken är din favoritfärg?
svar: Som jag skrev där uppe, blå om jag måste välja.
 
Vilken superkraft skulle du vilja ha?
svar: Jag skulle nog vilja ha kraften att läsa tankar! ;)
 
Om du fick bo vart som helst i världen vart skulle de då vara?
svar: Som jag skrev där uppe, Tierp.
 
Vad är det pinsammaste du har varit med om? ;)
svar: Någonting som hänt nyligen var att jag och Andreas knullade och hans bror ba gick in i rummet och såg alltihop.. Fyfy.. Fast det var nog mest pinsamt för honom som typ skrek, vände på en halv sekuns och smällde igen dörren! Haha! 

Från: hihi
vad har du för bh size?
svar: Beror på vilken affär, 75b och 75c är det jag köper. :)
 
Från: hej
Har du runkat av två killar samtidigt någon gång?
svar: Jo, men jag har knappt något minne av det, eftersom det var på en karatefylla.. x) Och så som jag gjorde den kvällen kommer jag aldrig att göra igen, det är nått som är säkert i alla fall! :) (man lär av sina misstag)

Från: Nån som du minst anar
Varför gjorde du slut med kevin?
svar: För att jag tröttnade på honom och kände att jag skulle må bättre utan honom i mitt liv.
 
Hur många gånger låg ni?
svar: Det kommer jag verkligen inte ihåg.
 
Vilka ställningar gjorde ni?
svar: Det kommer jag inte heller ihåg faktiskt.
 
Hur hade ni erat förspel ?
svar: Nada, och ont kunde de göra.
 
Har du känslor kvar för han?
svar: Nej gud nej! Släppte honom för väldigt längesen. Känner inte ens honom längre..
 
Va han bra i sängen?
svar: Nej.
 
Vilka har du haft sex med?
svar: Jag har legat med Andreas och Kevin.
 
Har du och Ottilia någonsin haft lebbsex? Har ni fingrat varandra?
svar: Nej, hahahah?
 
Har du haft en trekant? Om du haft det så med vilka hade du det?
svar: Nej det har jag inte.
 
Konstigaste stället du har haft sex på?
svar: Inget speciellt.
Trackback
RSS 2.0