ska man va glad att man går i skolan?

Jag har suttit och tänkt på att det skulle va så skönt att ha ett jobb istället för att gå i skolan! Får mera pengar som man kan göra mycket mera saker med än vad man kan nu. Jag har ju nästan alla pengar kvar sedan jag jobbade på dosapoteket i somras (vilket känns jävligt bra eftersom jag funderar på att köpa en Iphone 5!)
 
Men jag skulle nog inte orka hålla på med medicinpåsar hela mitt liv heller.. Man kanske skulle börja jobba i någon tidning som Metro eller Aftonbladet och skriva. Då borde man ju få skriva artiklar när man har tid och sedan sluta när man vill, eller jag kanske har fel? 
 
 
Fan asså, vad ska man egentligen jobba med när man blir vuxen?? Ska jag bli kassör på Ica eller kanske egenföretagare, vem vet? Vi får helt enkelt vänta och se vart vi alla hamnar.. Vissa ser man ju redan nu kommer bli alkoholister som sitter på Tierps bänkar, haha, nej nu var jag elak! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0