badbilder

här kommer lite bad bilder sen simon jakob och elina var här ^^ typ alla bilder är tagna av jakob ;D

nu ska jag dra och äta frukost ^^ så kmr nog mera bilder senare :)

moppekurs

nu har jag hunnit med att åkt till tandläkaren halv 1 och gått på affären i tierp :) va på fika hos sandra för att hon fyllde år och nu ska jag åka på första moppekursen ^^

söder

igår cyklade vi till söder ett tag och va med lite folk ^^ och med "vi" menar jag mej carro ottis och fanny :)

soola

ottilia och fanny åkte till tierp för ett tag sen ^^ otto kmr tbx runt 7 :) så ska u och sola nu ;D sen drar vi och carro till untradammen och tältar :D eva kankse inte kan :/ men hoppas att hon också kmr :]

love dealer

jag och ottis vaknade runt 7 av att det regnade, och somnade om i hopp att det skulle sluta ^^ så vi vaknade igen runt 11 av att det va varmt som i en bastu :D så nu har vi ätit frukost och duschat :)

aah jusste, evsing kasnke kmr idag :D elr imorn! ;D det gillar vi :]

glad midsommar

sitter nu med ottis i ett tält utanför mitt hus! :D det är min familj farfar simon anette jakob ottilia och elina som är här :D

foton&filmer

videoss

bilder kmr

vaknade utav att nån ringde på hemtelefonen, och när jag skulle svara så slutade det ring, jiieppiiiie x]

jag kmr lägga ut filmera från igår på youtube och vissa på videofy : så ni får hålla utkik ;D kmr också lägga ut alla bilder på facebook! ;D

the human centipede

sjukaste filmen jag sett på länge! :o

novelle

drar till novelle nu :) hade tänkt att rida en sväng! :D

tierp

igår så sova jag över hos hoolger och kom typ nyss hem (: vi kommade på en sjuukt äcklig film som jag inte vet va den hette x) thaha ^^ iaf sjuukt taggad på twilight fan event som vi drar på imorn! :D

man fick tydligen inte ha med sej systemkamera så jag ska ta en annan kamera som man kan filma från med :)

jeremih

jeremih - birthday sex

jeremih - imma star

oldiiiies

kamera; nikon coolpix L4

ska byta om oh dra till stallet snart :) sen åker jag och elmer till tierp och vara lite sociala :)

chipmunk

mobilbilder<3

först elle & hoolger i mehede <3

sen carro hanna & markus i untradammen & tälta <3

allvetare

gör testet

tältning med muppar

efter vi had fikat igår så skjutsade pappa ner mej till untradammen där hanna carro och marrkus tältade (: så jag tältade med dom :) det va väll kul ^^ kmr några risiga mobilbilder sen :)

grattis mamma...

på 42 års dagen :D

dirty picture

har plockat undan kläderna som har legat på mitt golv ett tag nu x) tänkte gå ut till kojjan och dammsuga ^^ :D

smygfotografen :D

va ju i tierp idag (: va mä hoolger och vi kollade på skönheten och odjuret på youtube :D <3

gick till markus och elle sen :] men elle åkte hem ^^ aja, åkte tåg till mehede så skjutsade mamma hem mej sen ^^

-bildbevis att novelle jämnt gäspar när man håller på men manen ;o konstig ponny detdär ^^ :D <3

ska till tierp

vaknade faktist för typ en och en halv timme sen ;o thaha ^^ har ätit frukost och sånnt, ska byta om och allt nu :) sen åker jag till tierp ^^

sandra & zigge

ska gå och lägga mej nu ^^ ska upp och åka till tierp imron :)

madcon - glow

utesluten

jag blev utesluten i båda klasserna :/ men hade kul ändå och är nöjd (: kmr lite bilder på sandra senare :) mamma filmade så kanske lägger upp dom på youtube sen (:

LC - en vägran på första hindret, två vägringar på andra hindret

LC laget - en vägran på första hindret, en vägran på andra hindret och en på fjärde hindret

va borta i 12 timmar ^^ har ätit två korvar och en muffins, såklart frukost då (två mackor) ^^ på hela dagen så ska äta snart (:

tagga :]

gick upp för typ 40 minuter sen och åker om en halv timme ungefär ^^ får väll hoppas att jag inte glömmer någonting ^^

knoppade novelle..

nyss och håller på att tömma videokameran på dom gammla filmerna ^^ ska fika och gå och lägga mej sen, ;D önska mej lycka till! ;D

LC och LC med laget :]

even more..

some more..

skoolavslutningsbilderna

kommer troligen flera bilder lite senare ^^

sfors badet

kom hem för typ en timme sen (: va på söderforsbadet med skolan ^^ nu ska jag dra till stallet, den är det bara att fixa tills avslutningen kvar (: snart är jag FRII! :D

snart sommarlov :D

slutade tidigt från skolan idag, stannade i skolan 1 och en halv timme till och åkte med 5 över 1 bussen som kom till sfors halv 2 :) farfar kom och hämtade mej så har varit hemma ett tag nu ;D

imorn är det skolavslutning! :D <3

grattis till...

elmer som fyller 15 år idag! :D <3

-bild från förra året

seg skola...

skolan är sjukt seg för tillfället, tack vara en viss lena holm så är vi tvungna att va vanliga lektioner Xd .__. ^^ och vi har ju ingeting att göra på lektionerna heller, så det hänns lite värdelöst (aa'

ska fixa naglarna lite nu ^^

åska

hörde att det åskade mot söderforshållet så vi va inte och badade så länge (: men skönt va det ;D

dra till stranden

ska dra till stranden nu (: johanna och jakob är redan där så ska bara fixa det sista ^^

vampire diaries

hade totalt glömmt att kolla det nya avsnittet utav vampire diaries så gör det nu :D känner mej helt bra nu :] jätte skönt! (:

svimmade idag ;s

vid klockan 12 idag gick jag upp och skulle fixa frukost, då stog jag och kollade på pappas mobil och så kände jag att jag började få ont i huvet, och började må illa så tänkte gå och lägga mej igen, men innan jag hann ens vända mej och så svimmade jag och rammlade ihop på golvet, vaknade sen och hörde att hemtelefonen ringede och att pappa svarade, jag öppnade ögonen och märkte att jag låg på golvet i köket, allt kändes som en dröm och jag mindes knappt hur jag kom dit dom första sekundrarna, jag satt mej upp och hade jätte ont i huvudet, det pep högt i mina öron, hjärtat bultade jätte fort och så kallsvettades jag, så ställde jag mej upp, började gå mot mitt rum, men gick tillbaka efter några meter för att jag behövde mobilen, den + pappas mobil låg på golvet så jag måste ha släppt dom, jag tog med mej min, gick igenom pappas rum till mitt rum och la mej i sängen, messade till ottilia och sen somnade jag en kort tid, vaknade av att pappa gick omkring i hans rum, då frågade jag om jag nyss hade gått igenom där för det kändes fortfarande som att det var en dröm, men det hade jag och så berättade jag att jag hade svimmat, han gick och hämtade en macka och ett glas mjölk till mej, jag åt upp det och skrev till becca elle bea eva och carro om vad som hade hänt <3 jag mådde lite illa  helatiden tills klockan var runt halv 3 (: så nu känns det helt okej igen :) har ätit mat och så nu också (: vet fortfarande inte vad det berodde på men jag har inte feber och åt ju mat igår och så..

sthlm

BILJETTER! :D

MVG+! :D

idag hade vi kemi prov, och jag fick mitt första MVG! :D hade inga fel alls så fick MVG+ (aa' :D (; får då mvg i slutbetyg för kemi! :D yeeey, bäst i klassen! :D :D

fölisar :D

va nyss ute och knäppte lite kort på grannens 3 fölungar :D

typ 80% utav bilderna blev disiga :/ pga att det var motsol,
men ville ju inte knäppa kort på deras rumpor ^^